A kommunikáció és szerepe a társadalmi problémák tudatosításában
 
A társadalmi kommunikáció célja és funkciója, hogy „a társadalmi tudatformákat (beleértve az egyéni tudatot és a speciálisnak minősített közvéleményt is) alakítsa, formálja és a globális társadalmi követelmények és célok szellemében irányítsa és ezáltal lehetővé tegye az adott társadalom létezését, kívánatos irányok szerinti fejlődését.”
 
 
 
 
 
A társadalmi problémák tudatosításához tehát kommunikálni kell. Ha egy szervezet elhatározza, hogy tesz valamit az emberiséget érintő bajok enyhítésére, akkor nem elég, ha önmagában felismerésre jut, hanem el kell érnie, hogy mások is hasonlóan gondolkodjanak. Nem mindegy azonban, hogy ezt hogyan valósítja meg. 
 
Mi, a COMpost Communication ezzel foglalkozunk. Szenvedéllyel.
COMpost Communications, a társadalmi célú ügynökség.