A reklámokkal kapcsolatban az emberek többnyire zaklató, unalmas, ízléstelen és véget nem érő üzenetekre asszociálnak. A hirdetések ellenzői szerint a reklám egyenesen káros a társadalomra, mert rombolja az értékrendszert és olyan áruk megvásárlására vesz rá, amire nincs is szükség. A másik oldalon a marketing elkötelezett hívei állnak, akik a reklámot a társadalom és a fogyasztók jólétét szolgáló eszköznek, mi több a gazdaság hajtómotorjának tekintik. Vajon a reklámozásnak lehetnek olyan következményei, melyek össztársadalmi szinten igenis kedvező eredményt érnek el?
 
 
 
 
 
 
Túlkommunikált világban élünk. Az elmúlt 25 évben több információt gyártottunk, mint a megelőző 5000 évben. 
Az átlagos magyar polgár naponta, több száz reklámüzenet csábításának van kitéve. 
Másodpercek alatt döntünk, hogy a kapott szórólapot a szemétbe dobjuk, vagy elolvassuk. 
Végignézzük a hirdetést, vagy másik csatornára váltunk. 
Az újságban elolvassuk a cikket, vagy továbblépünk.
 
 
 
 
 
 
Megállapíthatjuk tehát, hogy a reklám hasznosságát tekintve erősen megoszló véleményekkel találhatjuk szembe magunkat. Van azonban egy olyan fajtája a kommunikációnak, amelynek pozitív funkciójához, társadalmi hasznosságához nem fér kétség: ez pedig a társadalmi célú kommunikáció.
 
Mi, a COMpost Communication ezzel foglalkozunk. Szenvedéllyel.
COMpost Communications, a társadalmi célú ügynökség.